✔️ بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان + [ویدیویی]

آموزش فارکس

بروکر آمارکتس

بروکر فارکس (آمارکتس)

آمارکتس در حال حاضر شاید به جرات قوی ترین تیم پشتیبانی فارسی در بین بروکرهایی که به ایران خدمات می دهند را دارا باشد. همچنین امکان انجام معامله روی طیف وسیعی از نمادها معاملاتی برا برای شما فراهم می سازد. آمارکتس می تواند یکی از کاندیداهای عنوان بهترین بروکر فارکس برای ایرانی ها در حال حاضر باشد. مزایا و معایب بروکر آمارکتس در جدول زیر بیان شده است:

مزایامعایب
بیش از 13 سال سابقه فعالیتنداشتن حساب معاملاتی Cent
لوریج تا 1:3000 
بیمه حساب کاربران تا سقف 20 هزار یورو 
شارژ و برداشت ریالی ، به موقع و بسیار آسان برای ایرانیان 
دارای حساب‌های اسپرد ثابت (فیکس) 
امکان معامله فارکس، نفت، طلا، سهام آمریکا و بیتکوین 
دارای پشتیبانی فارسی قوی 24 ساعته 
هدیه معاملاتی تا 25% مبلغ واریزی 
روند افتتاح حساب بسیار آسان
بروکر آمارکتس نمره‌ی 8.8 را از 10 گرفته و مناسب تریدرهایی است که پشتیبانی قوی بروکر برای آنها مهم است. همچنین دوست دارند از هدیه معاملاتی بروکر استفاده کنند.
 
 
 

بروکر لایت فارکس / لایت فایننس

 

آپدیت آبان 1401: لایت فارکس جزو اولین بروکرهایی بود که حداقل موجودی برای افتتاح حساب را به 1 دلار کاهش داد. همچنین ارائه‌ی حساب اسلامی و بدون بهره بدون محدودیت و در تمام نمادهای معاملاتی باعث شد تا در کشورهای اسلامی، توجه بیشتری به این بروکر شود. تا 2-3 ماه پیش اسپردها در لایت واقعا نا امید کننده بود. اما با کاهش 60 تا 70 درصد اسپرد و کمیسیون  حالا یکی از بهترین بروکر ها در زمینه اسپرد است. برای اینکه بدانید اسپرد در فارکس چیست و چگونه باید آن را محاسبه کرد، مقاله‌ای با همین عنوان را مطالعه نمایید.
طبق بررسی های ما LiteForex بروکر دوم در ایران از نظر تعداد کاربر ایرانی است. تا قبل از این کاهش اسپرد حقیقتا دلیلی برای این موضوع نمی دیدیم.
همچنین موضوعی که می تواند کاربران زیادی را جذب این بروکر کند پلتفرم تحت وب آن است. پلتفرمی بسیار شبیه به TradingView که می تواند طرفداران این پلتفرم را جذب لایت فارکس کند. در جدول زیر تیتر نقاط قوت و ضعف آن را می بینید. بروکر لایت فارکس نمره‌ی 8.9 را از 10 گرفته 
 
 
مزایامعایب
فعالیت از سال 2005 میلادیاسلیپیج و لغزش در معاملات بیش از نرمال بروکرها
ترید کردن و افتتاح حساب با حداقل 1 دلارعدم ارائه‌ی VPS رایگان
رگوله CySEC قبرسپشتیبان فارسی متوسط
اسپرد فوق العاده در حساب کلاسیک و ECNمشکلات نموداری
پلتفرم تحت وب شبیه به TradingView 
بونوس افتتاح حساب 
لوریج 1:1000 
حساب اسلامی بدون محدودیت 
حساب Cent با بیش از 150 نماد معاملاتی 
حساب Cent در متاتریدر 5 

 

 

بروکر یو اس جی اف ایکس

 

بروکر USGFX یک از معدود بروکرهایی است که به ایرانی ها خدمات می دهد و پایه غیر روسی دارد. یو اس جی اف ایکس اصالتا استرالیایی است هرچند چندی است به علت مشکلات قانونی مجبور به ترک استرالیا شد.

بروکر یو اس جی روگوله FCA انگلستان را داراست و امکان معامله بر روی 60 نماد معاملاتی از جمله طلا و نفت و شاخص داوجونز را به شما می دهد. در یو اس جی شما از یک تیم پشتیبان فارسی فوق العاده و همیشه پاسخگو لذت می برید. اسپردها در حساب VIP که به مشتریان ایرانی با سرمایه فقط 250 دلار ارائه می شود خوب و رقابتی است. روی حساب میکرو حساب اسلامی بدون محدودیت ارائه می دهد و از طریق صرافی IrPay.Pro به صورت آنلاین قابلیت شارژ و برداشت دارد.

تنها نقطه ضعیفی که می توان برای یو اس جی اف ایکس ذکر کرد عدم امکان معامله سهام است. روکر USGFX نمره‌ی 8.7 را از 10 گرفته و می تواند انتخابی مناسب برای حساب استاندارد که نیاز غالب تریدرهاست باشد

مزایامعایب
پشتیبانی قوی و 24 ساعته فارسی روی تلگرامعدم امکان معامله سهام آمریکا و اروپا
رگوله FCA انگلستاننداشتن حساب VIP بدون سواپ
اسپرد رقابتی رو جفت ارزها و طلاعدم امکان معامله کریپتوهای متنوع
حساب اسلامی بدون محدودیت در اکانت میکرو 
ارائه متاتریدر 4 و 5 
لوریج تا 1:500 
امکان شارژ و برداشت ریالی توسط IrPay.Pro 

بروکر روبو فارکس

 

بهترین بروکر سهام

دلیل قرار گرفتن روبوفارکس در لیست بهترین بروکر های فعال در ایران، تنوع سبد معاملاتی ارائه شده است. این بروکر، سهام بیش از 3،000 شرکت آمریکایی و همچنین 26 رمز ارز را در اختیار تریدرها گذاشته است. احتمالا کسانیکه در بورس ایران فعالیت کرده و حال قصد دارند تا سرمایه‌گذاری خود را در بورس‌های بین‌المللی انجام دهند، سبد معاملاتی این بروکر را جایگزین مناسبی برای سهام‌های ارائه شده در بازار بورس ایران بدانند. مزایا و معایب این بروکر، در جدول زیر بررسی شده است: بروکر روبوفارکس نمره‌ی 8.5 را از 10 گرفته و مناسب تریدرهایی است که قصد معامله بر روی سهام و ابزارهای معاملاتی غیر معمول را دارند.

مزایامعایب
رگوله شده توسط IFSCنداشتن رگولاتوری اروپایی معتبر
سابقه فعالیت از سال 2009 میلادینداشتن پشتیبان فارسی زبان قوی
اسپردهای کم و رقابتینداشتن امکان شارژ و برداشت ریالی آسان
لوریج تا 1:2000 
ارائه حساب Cent برای تازه‌کارها 
امکان معامله بر روی سهام بیش از 3،000 شرکت آمریکایی 
بیمه حساب معاملاتی کاربران تا 20 هزار یورو 
امکان معامله بر روی 26 کریپتوکارنسی 
دارای پلتفرم cTrader و R Trader 

بروکر آلپاری

 

بروکر آلپاری بیش از دو دهه تجربه‌ی کاری در ارائه خدمات بروکری دارد. هرچند شعب آمریکا، انگلیس و نیوزلند آن ورشکست شدند اما شعبه مادر آن که روسی است کماکان به کار خود ادامه داده است. شنیده های حاکی از آن است که مجوز ارائه خدمات این بروکر در داخل خود روسیه نیز توسط بانک مرکزی روسیه ابطال شده است. بروکر آلپاری در سال هایی نه چندان دور یکه تاز بازار ایران بود و اکثریت تریدرهای فارکس ایرانی در این بروکر حساب داشتند. اما با گذشت زمان محبوبت این کارگزاری کم و کمتر شد، هرچند الان نیز تعداد مشتریهای ایرانی آن کم نیست. این بروکر بیش از 250 دارایی CFD (فارکس، فلزات گرانبها، سهام و شاخص‌ها) را ارائه کرده و هر دو پلتفر متاتریدر 4 و 5 رابرای تریدرها ارائه کرده است. چهار حساب معاملاتی شامل استاندارد، میکرو، ای‌سی‌ان و ای‌سی‌ان پرو به تریدرها ارائه شده است. خلاصه‌ای از ویژگی‌های این بروکر در جدول زیر ارائه شده است.بروکر آلپاری نمره‌ی 8.5 را از 10 گرفته و می تواندبه عنوان بروکر دوم یا سوم در کنار بروکرهای با رتبه بالاتر مورد استفاده تریدر ها قرار گیرد.

مزایامعایب
بیش از 22 سال تجربه و قدمت کاریسابقه‌ی ورشکستگی شعب انگلستان، آمریکا و نیوزلند
بیش از 250 دارایی قابل معاملهنداشتن رگوله معتبر
عدم دریافت کمیسیون از تریدهااسپردهای نسبتا بالا در برخی نمادها
ارائه حساب ECNداشتن مشکلات نموداری در بعضی اوقات
شارژ و برداشت ریالی با IrPay.Pro 
ارائه متاتریدر 4 و 5 
لوریج تا 1:2000 
رگوله شده توسط FSC
 
اگر نیاز به تیم پشتیبانی قوی فارسی و شارژ و برداشت راحت اولویت شماست به سراغ آمارکتس بروید.

مطالب مهم این صفحه

محمودی
محمودی
ما همواره در تلاش هستیم تا برگزیده ترین مقالات آموزشی در زمینه های مالی را برای شما فراهم کنیم.

مقاله های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید