معرفی بهترین استراتژی فارکس در سال 2023 +[رایگان ، ویدیو]

دوره رایگان استراتژی

بهترین استراتژی فارکس

با سلام خدمت همه شما عزیزان ،خوشحالم که با یک دوره جذاب دیگه فارکسی درخدمت شما هستم ، دوره قبلی دوره مقدماتی فارکس بود که اتفاقا پیش نیاز این دوره یعنی دوره استراتژی فارکس هستش ، لطفا دوره قبلی رو حتمنه حتما مشاهده کنید که با فارکس و اصطلاحات فارکس و …. آشنا باشید که در این دوره جذاب بتونیم باهم درآمد دلاری خوبی رو تجربه کنیم 

در قسمت اول دوره استراتژی بیشتر درمورد ساختار بازار فارکس صحبت کردیم که در ابتدا با مبانی و ساختار بازار فارکس آشنا بشید ، اگر بخوام به صورت کلی و خلاصه درمورد ساختار بازار بگم براتون ، میتونم بگم که در 60 الی 70 درصد مواقع ما به شکست سطوح فکر نمیکنیم و در روند نزولی فقط دنبال پوزیشن سل و در روند صعودی فقط دنبال پوزیشن بای هستیم ( با تجربه چندین و چند ساله خودم  به جرات میگم که درک این موضوع باعث پیشرفت تریدهای شما خواهد شد و شما رو به یک تریدر موفق تبدیل میکنه )

بهترین استراتژی فارکس

نکته مهم : شاید چند سال طول بکشه و ده ها دوره های متفاوت ببینید تا آخر سر به درک موضوع بالا پی ببرید ، چرا؟ چون خودم چند سال طول کشید تا این موضوع رو درک بکنم و بفهمم موفقیت در این بازار بااین همه پیچیدگی در سادگی نهفتس و این حرف حرف همه بزرگان بازار هم هست ، پس باز هم خواهش میکنم که سرسری از این موضوع عبور نکنید و سعی کنید که کامل درک کنید .

راستی لینک اندیکاتور ریورسال پوینت رو هم زیر ویدیو بالا براتون قرار دادم که دانلود کنیدتنها اندیکاتوری هستش که من استفاده میکنم چون نقاط بالا و پایین مهم رو بهم نشون میده 

استراتژی معاملاتی فارکس چیست؟

استراتژی در گسترده‌ترین معنای خود، ابزاری است که تحقق اهداف را برای افراد ساده‌تر می‌کند. حال زمانی که از استراتژی معاملاتی یا استراتژی ترید در بازارهای مالی استفاده می‌شود به معنای تاکتیک و برنامه نویسی از آن یاد می‌شود. در واقع مدت زمانی که طول می‌کشد تا تریدر یا معامله‌گر یک جفت ارز را انتخاب کند و زمان ورود و خروج از آن را پیدا کند، استراتژی معاملاتی گویند. به زبان ساده‌تر استراتژی فارکس به معامله‌گران کمک می‌کند تا با تحلیل و بررسی بازار بتوانند تا حدودی وضعیت آینده بازار را پیشبینی کنند و به این شکل تا حد زیادی ریسک معاملات خود را پایین بیاورند. تحلیل‌های تکنیکال و فاندمنتال از مثال‌های بارز استراتژی معاملاتی هستند.

مطالب مهم این صفحه

محمودی
محمودی
ما همواره در تلاش هستیم تا برگزیده ترین مقالات آموزشی در زمینه های مالی را برای شما فراهم کنیم.

مقاله های مرتبط

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بهترین استراتژی فارکس در سال 2023 +[رایگان ، ویدیو]»

  1. سلام استاد این استراتژیهاتون واقعا عالی هستند خیلی کمکم کردند تو ترید در فارکس
    ای کاش که آپدیت میکردین این آموزشها رو
    همچنان منتظر دوره اسمارت مانی هستم کاشکی زودتر شروع میکردیم
    دلمون هم تنگ شده برای استوری گذاشتنتون
    تشکر فراوان

دیدگاه‌ خود را بنویسید